Nominous
Trådstartare
Ska beställa mer nypon och gurkmeja till pållen. Har tidigare beställt från en sida med örter gjorda för just häst. Har nu hittat en annan, Borgebys, som säljer örter och kryddblandningar som är mycket billigare!! Men hur vet man att tex gurkmejan inte är värmebehandlad eller liknande? Har för mig att några här inne beställer från Borgebys? Är det sak samma från var man beställer?
Blir lite nojig då det gett sån bra effekt av örterna jag ger nu. Vill inte sluta med dem alls men behöver mer då det börjar sina. Men hur vet jag att nån annan leverantörs örter är lika bra?? Finns risken att om man köper dem från en kryddgård att de är annorlunda behandlade än om man köper dem från örtgård till häst?
Blir lite nojig då det gett sån bra effekt av örterna jag ger nu. Vill inte sluta med dem alls men behöver mer då det börjar sina. Men hur vet jag att nån annan leverantörs örter är lika bra?? Finns risken att om man köper dem från en kryddgård att de är annorlunda behandlade än om man köper dem från örtgård till häst?