Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på märke och modell, det är inte samma inom alla märken/modeller.Hur mycket längre är anläggningsytan på en 18" i jämförelse med 17". Jag tror jag behöver en 17 1/2 eller 18" men min häst har kort rygg, så hur mycket skiljer det i längden på en 17 och 18" sadel? Dressyr ska väl tilläggas kanske.
Jag har svarat på en annons där hon säljer en Tekna A-line, 33 vid och 18", dom ska vara kortare i anläggningsytan men jag skulle vilja veta om det skiljer sig mycket men hittar inget när jag googlar alls om det.Det beror på märke och modell, det är inte samma inom alla märken/modeller.
har en s line dressyf och den är ganska normal/ lång i anläggningen, a line är ungefär lika lång.Jag har svarat på en annons där hon säljer en Tekna A-line, 33 vid och 18", dom ska vara kortare i anläggningsytan men jag skulle vilja veta om det skiljer sig mycket men hittar inget när jag googlar alls om det.