Vita_N_6520
Trådstartare
Jo det är så att jag hade tänkt starta första 100 snart men är lite velig till vilken klass jag ska välja.
Har två tävlingar inplanerade och båda har två 100 klasser, en bedömning A0/A0 och en A0.
Är det någon skillnad i svårigheten i dessa klasser?
Är det fler hinder i 2 faser än i A0:an, eller brukar det bli ungefär lika många?
Klasserna är upplagda 90, 100 2 faser, 100 A0, 110.
Kan man då räkna med att de flesta som rider 110 rider A0:an? (=Kanske större konkurrens?)
Sen funderar jag lite på hur jag ska starta.
Första gången ska jag bara starta en klass.
Andra gången tänkte jag starta 2. Är det dumt att starta två 100 klasser då?
Detta förutsätter att det går bra i första tävlingen, annars väljer jag 90 + kanske 100 i tävlingen efter.
Hur skulle ni lagt upp det?
Hästen är tävlad högre så för henne är ju inte höjden några problem, men jag vill ta det lite lugnt med henne av olika anledningar..
Har två tävlingar inplanerade och båda har två 100 klasser, en bedömning A0/A0 och en A0.
Är det någon skillnad i svårigheten i dessa klasser?
Är det fler hinder i 2 faser än i A0:an, eller brukar det bli ungefär lika många?
Klasserna är upplagda 90, 100 2 faser, 100 A0, 110.
Kan man då räkna med att de flesta som rider 110 rider A0:an? (=Kanske större konkurrens?)
Sen funderar jag lite på hur jag ska starta.
Första gången ska jag bara starta en klass.
Andra gången tänkte jag starta 2. Är det dumt att starta två 100 klasser då?
Detta förutsätter att det går bra i första tävlingen, annars väljer jag 90 + kanske 100 i tävlingen efter.
Hur skulle ni lagt upp det?
Hästen är tävlad högre så för henne är ju inte höjden några problem, men jag vill ta det lite lugnt med henne av olika anledningar..