Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag han görHoppas Jens kan överträffa sig själv...
Tycker ändå han höll ihop det.Hoppas Jens kan överträffa sig själv...
Ja, stabila sträckor av alla så här långt! Åh vad jag önskar att de fixar en medalj. Ramla inteTycker ändå han höll ihop det.
Nu får vi se vad Anger kan lösa!
Det är verkligen superspännande. Förvånande att de andra inte sätter upp ett högre tempo. Känns som om det hade varit en bättre taktik att mala ner Anger över hela sträckan.Ja, stabila sträckor av alla så här långt! Åh vad jag önskar att de fixar en medalj. Ramla inte![]()
Tror Anger skulle tjänat på att grilla Grond tidigare.Det är verkligen superspännande. Förvånande att de andra inte sätter upp ett högre tempo. Känns som om det hade varit en bättre taktik att mala ner Anger över hela sträckan.
Det tror jag med. Men va fasen. Helt otroligt bra ändå! Vi kan absolut inte vara missnöjda med ett brons!Tror Anger skulle tjänat på att grilla Grond tidigare.
Men kul med medalj för både Schweiz och Sverige!
Ribom - Frida - Ebba - Jonna imorgon
Hoppas det inte blir några hjärtrusningar för Ribom bara. Det laget jag hoppades på!
Hade inte velat ha Maja på sista med tanke på att det är längre än tidigare. Det är skillnad på 5 km och 7,5 km. Hellre på första i så fall så hon garanterat får gå ut med ryggar att ta.Ja, är Ribom i form är hon en utmärkt åkare! De andra tre, i den ordningen, kändes rätt självklar. Ett alternativ, om Ribom inte varit aktuell, hade varit Jonna, Frida, Ebba, Maja. Där Jonnas uppgift är att gå ifrån och Frida + Ebba utöka och ge Maja bra marginal bakåt.
Weng på första!
Weng - Slind - Johaug - Fosnäs
Nej Weng drar inte gärna men hon är många klasser bättre än Ribom på distans, risk att hon får lucka.Weng är en fantastisk hängåkare men brukar sällan dra speciellt många meter. Men kanske gör hon det imorgon.
Bra att Johaug tar tredje. Där har vi Ebba som kan matcha henne. Gäller bara att Frida kan matcha Slind. Hur är Fosnäs?
Nej Weng drar inte gärna men hon är många klasser bättre än Ribom på distans, risk att hon får lucka.
Jonna bör kunna ta in ganska många sekunder på Fosnäs om det behövs.
Tror hon ligger i rygg en bra bit men sedan försöker spräcka fältet sista biten in. Upplever att Norge ofta kör såWeng är en fantastisk hängåkare men brukar sällan dra speciellt många meter. Men kanske gör hon det imorgon.
Bra att Johaug tar tredje. Där har vi Ebba som kan matcha henne. Gäller bara att Frida kan matcha Slind. Hur är Fosnäs?