Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letar med ljus och lykta efter ett par Brahma-hönor till flocken, men de enda jag kan hitta finns ganska långt hemifrån. Går det att skicka ägg/kycklingar/ungdjur? Jag tänkte på typ bussgods, eller med tåg kanske?
Ägg går bra att skicka, men det finns en risk att gulan skakas sönder. Märk paketet ordentligt.
Nykläckta kycklignar har jag flera gånger skickat som buss/tåggods. Går jättebra. Skicka helst då de är nykläckta eftersom de inte är så beroende av mat och vatten det första dygnet.
Det verkar finnas gott om tuppar, men än så länge har jag inte hittat några hönor... Men jag har ingen brådska å andra sidan, så jag får väl ge mig till tåls...
Kläder & Bli fin
Jag skulle vilja ha en baddräkt.
Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Hästnyheter Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.