Enya
Trådstartare
Jag gissar att människor inte springer omkring och bäddar i en korg och gnyr och bäddar ner sig med en nalle eller leksak och slickar på den. Men hur vanligt är det med skendräktighet hos människor? Och vad för symtom är det?
Jag har morgonillamående.
Jag har foglossning.
Jag är så gräsligt trött.
På samma vis som när jag var gravid alla tre gångerna!
Vad i all sin dar är det som händer med min kropp?!
Jag har ingen barnlängtan, jag har fått mina barn och dessutom tagit hand om min systerdotter långt mer än vad hennes egen mamma gjort (tösen har bland annat bott hos mig på heltid några månader). Jag känner verkligen att jag är färdig med barnkapitlet nu. Så att det är inbillning pga barnlängtan tror jag inte på.
Jag hade för några år sedan något förhöjt testosteronvärde, men vet inte om det är så nu. Vet inte heller om det har någon betydelse?
På doggar hjälper det ju med ökat aktiveringsbehov, men hur funkar det på människor?
Jag har morgonillamående.
Jag har foglossning.
Jag är så gräsligt trött.
På samma vis som när jag var gravid alla tre gångerna!
Vad i all sin dar är det som händer med min kropp?!
Jag har ingen barnlängtan, jag har fått mina barn och dessutom tagit hand om min systerdotter långt mer än vad hennes egen mamma gjort (tösen har bland annat bott hos mig på heltid några månader). Jag känner verkligen att jag är färdig med barnkapitlet nu. Så att det är inbillning pga barnlängtan tror jag inte på.
Jag hade för några år sedan något förhöjt testosteronvärde, men vet inte om det är så nu. Vet inte heller om det har någon betydelse?
På doggar hjälper det ju med ökat aktiveringsbehov, men hur funkar det på människor?