Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*fnissar* Med tanke på P-staven i armen lutar det allt å sken... Men på jobbet är dom heeelt säkra på att jag håller på och bakar bulle Får nog sluta att odla större boobs och svimma på jobbet så chefen kan sluta oroa sig för mammaledighet
Druvbörd är en form av skengraviditet eftersom det inte finns något foster, men magen växer på kvinnan samt att gravtestet visar positivt. Kvinnan har dessutom olika grav-symtom. Troligtvis beror detta då på näringsrubbningar.
Två gånger har jag känt mig så pass gravid att jag faktiskt var tvungen att testa. Jag mådde illa (fast var samtidigt jättesugen på underliga saker), brösten ömmade och jag kände mig allmänt... svullen och trött.
Men har hon inte fått sån här sorts missed abortion eller vad det heter? Att fostret har dött men man har kvar alla sympton (kan heta något helt annat men principen är densamma:smirk
Jag tycker att jag är skengravid hela tiden... Magen är bullig, jag är hungrig o trött, o vänta! Var det inte något som rörde sig? Tydligen bara gaser
Orkar inte ens testa mig längre... har börjat vänja mig. Men har faktiskt undrat om andra också känner sig skengravida, så det var roligt att få svar på det!
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Hästhantering Först hur mycket väger en, eller ska väga snarare? 200-250 kilo?
Är det hö och inte något annat med lägre ts så är det inga problem med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.