Skattesänkningarna

Gammeln

Trådstartare
Är dom klara nu att gälla från nyår? 5:e jobbskatteavdraget är väl klart vad jag förstår och bara att gratulera till :D :bump::banana:. Men gränsen för statlig inkomsskatt är den också klar? Glöm nu inte att påminna era arbetsgivare så att ni får mer i plånboken med januari lönen ;).

Sv: Skattesänkningarna

Är dom klara nu att gälla från nyår? 5:e jobbskatteavdraget är väl klart vad jag förstår och bara att gratulera till :D :bump::banana:. Men gränsen för statlig inkomsskatt är den också klar? Glöm nu inte att påminna era arbetsgivare så att ni får mer i plånboken med januari lönen ;).

Jag får mer i plånboken med decemberlönen.
Vi får då den löneökning som gäller från 1/4. Inte så snabbförhandlande fackförbund, kan man säga.

Sv: Skattesänkningarna

Jag får mer i plånboken med decemberlönen.
Vi får då den löneökning som gäller från 1/4. Inte så snabbförhandlande fackförbund, kan man säga.
Lägg därtill nya skattesänkningen efter nyår så blir det ju rätt så rejält extra i plånboken med januarilönen ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 606
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 756
Senast: Cocos
·
Tjatter Nej men vad säger ni? Nu är det väl ändå dags att dra igång anmälan för årets version av Secret Easterbunny? :D Jag drar reglerna i...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
11 059
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama