cactuspower

Trådstartare
Vi har sadelhängare, tränshängare och småskåp i våran sadelkammare. Men eftersom denna inte är låst skulle jag vilja ha ett stort skåp där man kan förvara något täcke, sadel samt träns + lite annat i. Ett ganska så stort och rejält skåp med andra ord. Men vart hittar man bra sådana egentligen? Typ IKEA har väll skåp men jag behöver ju inte ha nåt sproilans nytt supersnyggt skåp i sadelkammaren menar jag.. Finns det några bra och billiga alternativ?
Där man sedan kan sätta in en (helst Två) sadelhängare, två-tre hjälmhängare samt tränshängare m.m.??

Tacksam för svar! :)

Sv: Skåp

Ja, jag får väll hålla utkik..
Har sökt lite på blocket på garderob resp. skåp men där har jag inte hittat så mycket.
Åtminstone inte i vårat län men jag får kolla vidare. Mailade även Börjes och frågade, ska förmodlige ner dit snart och de kanske har nåt där.. Spelar eg. inte så stor roll om det är plast, trä eller plåt eftersom det ska stå i sadelkammaren. Bara man får plats med det nödvändigaste som sagt. Men men, jag får väll hålla utkik och hoppas på napp snart! :)

Sv: Skåp

Fick en begagnad garderob av stallägaren tidigare i sommar, o jag satte in 4 st korgar i den (såna som ligger i skenor) o det blev verkligen superbra! Har täcken längst ner på golvet, sen i korgarna har jag lindor, paddar, snabbandage, o i en korg är det bara massa smågrejer.

Så ett hett tips är en garderob, enkelt att sätta dit lås på den. Vet inte om den håller för sadlar, men om du sätter upp dem med ordentliga skruvar ska det nog oxå gå bra.
Hör med familj, kompisar o släkt, det är väl alltid nån som renoverar sitt hus??

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 650
Senast: Ajda
·
Anläggning Hej Jag har tänkt skaffa häst igen inom de kommande månaderna. Då jag inte har tillgång till mitt gamla privata stall så håller jag nu... 2
Svar
26
· Visningar
3 610
Senast: Angel
·
Ekonomi & Juridik Hej, Hoppas på att kunna få hjälp att reda lite i saker rörande uthyrning av stall. Det är en minderårig hästtjej som kommit till mig... 2
Svar
28
· Visningar
5 416
Senast: Polibek
·
Gnägg Hur ska jag tänka...? Stallet har 4 boxar ( vi har 2 ridhästar samt 2 shettisar för körning, alla hästarna går på lösdrift och kommer i...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V