Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är nog olika.. Har själv aldrig tänkt på vilket jag själv säger ens, men jag tror jag säger skänkeldöv. Tror inte det finns något som är "rätt" i det fallet, man vill inte ha en skänkeldöv/död häst!
Efter att ha "hört" det diskuteras fram och tillbaka nu så tycker även jag att skänkeldöv låter bäst. Hästen har ju slutat lyssna för hjälpen och har således blivit "döv"...
blev väldigt osäker nu.... känner mig som ett stort ?...
tror att jag faktiskt hört skänkeldöd.. men tycker nog att det låter mer rätt med skänkeldöv....
har hört både skänkeldöv & skänkeldöd, säger själv det förstnämnda, låter bäst, som någon skrev skänkeldöv, det kommer från "den lyssnar inte på skänkeln" dvs. döv
Kläder & Bli fin
Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär!
Men jag undrar lite...
Hästmänniskan Om han verkar nöjd med det han får i grovfoderväg just nu, så hade jag inte ändrat något där, men däremot skippat kraftfodret helt och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.