Skål och välkommen (högt pris)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Spider84
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 030
S

Spider84

Såg precis priset på att betäcka med Indoctro. Där försvann den drömmen.

(inte för att han på något sätt är för dyr med tanke på vem han är)

Vad har "vi" mer för hingstar som är gamla, beprövade, uppskattade och snordyra (rättvist prissatta)?

Sv: Skål och välkommen (högt pris)

Vad kostar Indoctro då? Har tänkt att välja honom men han kan ge smått...

Tror Baloubet är dyr...

2000 i språng = helt okej
Och sedan antingen 17500kr vid 90dgr eller 19500 vid levande föl (vet inte om priserna är uppdaterade för i år ).
Helt okej för honom så det är ju inte dyrt på det sättet. Bara mycket pengar att ta ur fickan.

Ja han går ju inte heller av för hackor direkt!!

Vet du om att han har en godkänd helbror C-Indoctro II? Han gjorde också ett genomgående bra hingstprov, har tävlat svår hoppning med Eric Navet.
Han finns i år i Tyskland och att betäcka med honom går på moderata 550 € (fryst 700 €). Han har bott i Frankrike och har där flera godkända söner. Jag har sett avkommor efter honom som hoppar riktigt riktigt bra!!!
Men han står på naturlig betäckning och Marbach ligger långt ner i Tyskland En vild gissing, han passar inte på för stora ston, efter som han är en bra bit över 170.

Liknande trådar

Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 187
Senast: lillamy73
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 753
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 710
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 432
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka