Skaffa katt?

millen

Trådstartare
Funderar på att skaffa en katt, vad måste man tänka på?
Har även en hund, är det fler här som har både katt och hund? :)
 
Sv: Skaffa katt?

2 katter och en hund. Tänkte inte på nåt, utan det var min lag gäller. Uppfostrad hund samt konsekvent...funkar bra ;). Fundera inte så mycket. Har du bra lydnad..jättebra.
 
Sv: Skaffa katt?

Funderar på att skaffa en katt, vad måste man tänka på?
Har även en hund, är det fler här som har både katt och hund? :)

Flera vänner har båda delarna. Ofta har hundarna väldig respekt för katterna eftersom de har ett snabbare rörelsemönster så det blir efter de första dagarna ganska lugnt. Dock kan det om man har lekfullare individer bli lite missförstånd i början med det där att katter oftast är arga när de viftar på svansen.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
638
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
557
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
651
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
786
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp