Skaffa barn som särbo

2010

Trådstartare
Har någon här gjort det? Hur långt har det varit mellan era boenden? Hur har det fungerat?

Sv: Skaffa barn som särbo

Jag har inte gjort det, men har vänner som var särbo, då han bodde kvar på föräldragården och hon hade lägenhet. De fick barn under den perioden. De hade ca en mil mellan sig, och det fungerade nog bra, för hon flyttade dit när ett gammalt hus på gården var renoverat (ville nog inte bo hos svärmor...), grabben var då ca 10 år, han är runt 25 nu),och de har fått ett barn till som nu är 17 år.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 526
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Jag lärde mig precis att mitt barns försäkring betalar ut 10 000 kr när mitt barn fått sin ADHD-diagnos. Jag kanske är löjligt...
Svar
17
· Visningar
1 107
Senast: Sofie.S
·
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 537
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar