Skada på ögat , läktid?

Jefa

Trådstartare
Min vovve har gjort illa hornhinnan så vi fick skrapa bort det skadade lagret , sen ha ögat ihopsytt i 2 veckor . För 2 dagar sen tog vi bort stygnen och veterinären sa att det såg fint ut . Men tycker att det är grumligt på ögat nu och han blundar hela tiden .. någon som vet om det är normalt ? Hur lång tid tar det att läka ? Ska tillbaka till veterinären om 2 veckor igen .

Min vovve har gjort illa hornhinnan så vi fick skrapa bort det skadade lagret , sen ha ögat ihopsytt i 2 veckor . För 2 dagar sen tog vi bort stygnen och veterinären sa att det såg fint ut . Men tycker att det är grumligt på ögat nu och han blundar hela tiden .. någon som vet om det är normalt ? Hur lång tid tar det att läka ? Ska tillbaka till veterinären om 2 veckor igen .

Se gärna min tidigare tråd om detta om du vill ha lite mer av våran resa, men ena ögat tog över 7 veckor, det andra håller vi på med än...

Liknande trådar

Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Med min förra hund var jag ofta hos veterinären pga oturshund, så jag har liksom koll på hur det brukar gå till. Mina nuvarande hundar...
Svar
19
· Visningar
2 397
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: cewe
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd