Ska någon till Skaraborgs Ponny Sällskap?

Lorelie

Trådstartare
Undrar om det är någon här som ska till Skaraborgs ponny sällskaps tävling på Bränntomt 22-23 maj?

Det var väl ponnytävlingar?
Tror du jag kan mäta ner min pålle på 176 och vara med :angel:
Men ponnyn ska nog vara med...eller har jag blandat ihop det nu?

*generad*
Vi har flera pållar i stallet. Själv rider jag inte ponny längre utan vi har medryttare på dem. Funderade på om hon skulle dit ,men är inte säker..
Jösses vad jag verkar vimsig.. :o

Ponnyerna heter cantezza, Twilight och Shadow
Men det är bara Twilly som är vår. De andra är hennes syskon...

Ska/skulle dit. Djuret är har haft lite ont i knäna så det ser mörkt ut nu. :(
Tyckte det var synd att det inte var någon msv A för c-ponny..

Om du inte är anmäld redan så är det för sent att anmäla sig. Jag tar inte emot fler anmälningar nu.

Vad synd att ni inte kommer =( Hade velat se K. W. (För det var väl han?) Lite ovanligt att den rasen hoppar så högt :bow:

Jo. Väldigt synd att vi inte kunde vara med. Waquero tycker det inte alls är kul. Hade tänkt kvala till SM. Finns ju inte så många mer tillfällen. :/

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Elo
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 103
Senast: Ajda
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna