Ska föla 25 maj och fyller juver nu.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare juha
  • Startdatum Startdatum
J

juha

Borde jag vara orolig ? Hon har fyllt mer eller mindre nu i en vecka. Inte jättemycket men ändå en ganska tydlig ökning. Ingen mjölk går att få fram, äter och är pigg och normal för övrigt. Kanske lite trött men är också ganska stor och tung nu.

Sv: Ska föla 25 maj och fyller juver nu.

oh, jag vill också ha svar. Min ska också ha föl 25 maj:) och hade börjar fyllt ut juvret lite i söndags. Ingen mer förändring nu under veckan dock. Så tidigt har inte mina andra börjat fylla ut...

Sv: Ska föla 25 maj och fyller juver nu.

det bästa är om ni båda lägger in era frågor om juver och gärna tar nån bild och lägger upp i stora juvertråden 2009 som ligger under Avelsgnägg, där finns det många avelskunniga som kan svara på era frågor!!

//Sara

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 985
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 447
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 915
Senast: Tofs
·
Avel Asså jag behöver hjälp😰 Jag fick hem ett 4 årigt sto för tre månader sedan. Dom som importerade henne från Frankrike fem dagar innan vi...
Svar
16
· Visningar
3 224
Senast: Moa092
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka