ska de va såhär? Kopparspiral

N

Naggur

Lägger tråden på förälder eftersom de flesta som haft/har kopparspiral har barn.

Jag satte in en kopparspiral för ca 3 månader sen. sen dess har jag inte haft nån normal mens, det är bara som rosa flytningar. den här gången hade jag mensvärk i tre dagar, så kom de lite lite blod igår. idag har de inte kommit nått å jag mådde illa hela dagen, va jätterädd för att jag va gravid å testade mig. testet visade negativt. Har sedan spiralinsättningen haft lite mer flytningar än tidigare och jag tycker att de luktar lite illa=/
Tänkte ringa MVC i morgon å be om en undersökning, men undrade om nån här vet varför det är som det är? Det jag har hört om kopparspiralen är att man brukar få rikligare blödningar, jag har typ inte blödit över huvud taget...
 
Sv: ska de va såhär? Kopparspiral

Jag satte in en kopparspiral för några år sen o hon sa att det lika gärna kunde bli att man blöder mindre o att det oroar människor som förväntar sig mer blödningar. Det verkar vara som med allt annat, hur det än är är det "normalt" o "vanligt". Jag oroade mig också för graviditet o har väl varit skengravid en miljon gånger.
Tror inte att du behöver oroa dig!
 
Sv: ska de va såhär? Kopparspiral

okej. tack!
Men jag ringer nog å pratar med mvc imorron för säkerhets skull=)
Väldigt skönt att inte behöva mer än trosskydd när man har mens=)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 520
Senast: Ms_Antrop
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 890
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har ingen diagnos på endometrios, men för några år sedan gick jag på kontroller av cystor och dom misstänkte då att det var...
Svar
1
· Visningar
679
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 201
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp