Ska börja tävla..

V

v_NiniZ_v

jag ska börja tävla hoppning/dressyr , vad bör man tänka på innan man åker till tävlingsplatsen och efter? jag har redan planerat bl a att sätta upp en rös roseet i svansen, men det är väl inte tillåtet? fast utanför tävlingsbanan är det väl det? innan och efter man tävlar.. (värmer upp osv)

Sv: Ska börja tävla..

I hoppning kan du ha varningsrosetten hela tiden. I dressyr får du inte ha den inne på dressyrbanan.

Okej bra. blandar ihop det hela tuden. men tack :) det är bra att jag vet det NU i alla fall

Tänk på att inte sätta rosett i svansen om det itne behövs.
Folk blir gärna lite blinda på sånt om det används för mycket.. :smirk:

Vad man bör tänka på är rätt mkt om man är ovan.. :p

klart att det är onödigt om det inte behövs, men på min pålla är det för säkerhetens skull.. om man inte vill ha en gratisresa till månen på 2 sekunder :angel:

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 398
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 598
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 523
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar