Ska alla Granngården ta hem Hippos foder?

evis

Trådstartare
Frågan står i rubriken.
Ska alla Granngården ta hem Hippos foder? Jag vill gärna ha tag i Hippo Lin Cubes men har inte sett Hippo-foder övht på Granngården här i stan. Ska dit senare och fråga om det finns möjlighet för dem att köpa in, men tänkte fråga här - visst är det så att Granngården brukar kunna ta in Hippo-foder?
 
Intressant! Granngården hos mig har inte heller Hippos sortiment,
men jag skulle bli jätteglad om de börjar föra det!!
*håller tummarna* :cool:
 
De säljer ju Kraffts fodersortiment så jag är lite tveksam till att de kommer att sälja även Hippo men om det gör det så inte mig emot. :)
 
Vår lokala lantamannaförening (som för Kraffts sortiment) tog in Hippos i våras, men kommer förmodligen att sluta igen i höst eftersom de säljer så dåligt av det. Å andra sidan, hur många köper kraftfoder över sommaren när "alla" hästar går på bete? Säckarna som ligger i butiken gick ut för x månader sen, men de slängs inte. :eek:
 
Jag hörde för ganska många månader sen att Krafft köpt upp Hippo....de som gjorde hippon har börjat nytt sortiment nu och det är Mustang( så mustang är samma tillverkare som gjorde hippo innan) och jag är ganska söker på att detta är sant då jag talade med en åf för mustangfodret....Så att Hippo kommer in på Granngården verkar inte otroligt.
 
Måste kolla det med gubben. Han jobbar på Granngården! har inte hört honom nämna det för mig.
 
Den jag pratade med var "generalen" för mustangfodret...och det låter ju inte omöjligt heller då hippo tog mycket av marnaden...kanske krafft helt enkelt slutar med hippo om ett tag...det är ju en ganska så stor konkurent det fodret.
 
hm, intressant...

Men jag återkommer till de där Lin Cubes - VAR kan man hitta dem?

Granngården här i stan tar inte hem Hippo-foder, var väl bara i mitt huvud jag hoppades det kanske.
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 199
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Har börjat få ont av mina hälsprickor så behöver ta tag i det innan de blir för djupa. Känner till Footmender men den är rätt dyr, kan...
2
Svar
25
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 130
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp