Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förutsatte säkert att du visste det. Hur ska Försäkringskassan annars kunna ge dig ersättning för sjukperioden? Efter sju dagar måste du ha läkarintyg.
Fast när jag frågade om just ersättningen sade hon bara att
jag fick ringa och fråga om jag får nån
Jobbar ju inte så har sas ingen förlorad inkomst. Var inte säkert att jag skulle få någon sjukpenning alls då
Är läkarintyget jag har nu
Ok, då kan det ju faktiskt vara så att du inte ska skicka in det för att du ändå inte får någon ersättning. Taskigt läge! Men kolla för säkerhets skull att du inte har någon liten ersättning ändå!
det är inte säkert att försäkringskassan godkänner sjukskrivningen. Detta är verkligen ett jättekonstigt system men så är det. En på sambons jobb har varit hemma en månad och precis fått reda på av fsk att hon inte får ut något från dem!
Hästmänniskan "Förr" (sist jag hade häst) blev jag också lätt kär. Men jag tror att förlusten av min gammelhäst, och detta var 10(!) år sedan, satte...
Hästmänniskan Sist jag köpte så var det för 50, en 2,5 årig SWB. Sålde henne ett år senare för 75, efter treårs. Det var inte planerat så men så det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.