SJUK med BF idag!

E

Esperanza_1980

Attans alltså. Har gått och dragit på mig en förkylning (varför inaktiviteten på Buke :D ) Är tjock i hals och näsa med lite halsont, matt i kroppen, men ingen feber just nu iaf. Hade troligtvis lite feber igår kväll.

Har inte ens tänkt tanken vad som händer om man är sjuk när förlossningen sätter igång :confused: Nån som vet? Jag har ju beräknad förlossning idag och känner mig verkligen inte kapabel i detta tillståndet :cry:

Sv: SJUK med BF idag!

Kroppen brukar rensa ur sig innan förlossningen startar. Tycker ganska många vart med om att de åkt på världens förkylning/dålig i magen och sen när de gått över har förlossningen startat!

Får verkligen hoppas att det är på det sättet. Dessvärre skulle det ju innebära att det är ytterligare några dagar kvar tills vi får träffa vår efterlängtade bebis. Tycker att vi väntat nog nu. Trodde ju att det var på G redan för 1 månad sen. Men som sagt, lika bra är väl det för en förlossning är inget jag pallar med i dagsläget.

Vet att på ett annat forum var jag aktiv i en tråd där vi var några som skulle få barn samtidigt, några blev riktigt förkylda och några blev dåliga (lösa) i magen. Har några kompisar oxå som åkt på förkylning precis innan.

Huuu...ja, det är inte kul. De han alltså bli friska innan det satte igång?

Var oxå sjuk när jag fick barn i augusti - Hade nog alla sjukdomar på en gång. As förkyld, torrhosta, halsont, kräktes, blödde näsblod, öronvirus, ögoninfektion samt att det var under den riktigt varma perioden. Tog 11 veckor innan jag var helt frisk :crazy: Lite jobbigt var det.

Krya på dig & hoppas bebis "stannar inne" några dagar till.

//Linda

Min barnmorska sa att det var "vanligt" att man kunde få diareé innan förlossningen satte i gång...så det med förkylning kan nog stämma att man kan känna sig lite allmänt trött/kass.....

Känner mig redan mkt bättre som tur är :) Inte fullt återställd, men inget halsont eller ont i kroppen.

Undrar om det inte kan vara på g. Har tryckt väldigt mkt neråt. Har kommit en massa slem både igår kväll och nu på morgonen. Nu var det troligtvis lite blodblandat.. :banana:

Liknande trådar

Hoppning Min 10-åriga valack har på något sätt blivit sjuk, men vi har inte lyckats lista ut vad det är för fel. Jag vill börja med att säga att...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka