SaraXX
Trådstartare
Jag har kommit på att jag kanske kan plocka ihop en högskoleexamen av de kurser jag har läst vid sidan av jobbet de senaste åren (jag har en agronomexamen sedan innan men det här är inom ett annat huvudämne). Jag har fått besked om att det går alldeles prima. Jag har bara 15 hp kvar att få till, men det som är problemet är att examen måste innehålla 7,5 hp självständigt arbete. Det är ju ingen stor grej, jag har skrivit examensarbete på både 15 och 30 hp innan, men problemet är att hitta en kurs som jag kan gå där det ingår. Kan det inte bara finnas en kurs som heter "Självständigt arbete 7,5 hp" så kan jag välja ämne och skriva 15 hp-kurser lär ju inte ha halva kurstiden som självständigt arbete, och eftersom jag gör det här på sidan om kan jag inte läsa 30 hp på helfart.
Jag vet inte vad jag vill med trådstarten mer än att uttrycka min i-landsfrustration. Någon som sitter på lämplig kurs inom Medie- och kommunikationsvetenskap?
Någon mer som plockar ihop examen?
Jag vet inte vad jag vill med trådstarten mer än att uttrycka min i-landsfrustration. Någon som sitter på lämplig kurs inom Medie- och kommunikationsvetenskap?
Någon mer som plockar ihop examen?