sjal, sele, förvirrad

Sv: sjal, sele, förvirrad

Jahopp, nu har vi varit och provat :angel:
Nog för att jag är kort men sån pygme trodde jag inte att jag var:eek:
Ergo gick inte att dra in nog på mig.
Sambon satt den inte heller bra på.
Däremot satt den nedrans Becon (bwd tror jag) bra på oss båda :crazy:
Så ja hallåååå titta ner i börsen:angel:

Har varit ut på en promenad och det känns otroligt bra!
Hade varit kul att testat en Patapum och någon MT,
fast en sådan kanske man kan sy.
 
Sv: sjal, sele, förvirrad

:p
Beco bwd ska ju passa både långa/stora och små/smala.
Jag är kort, men kraftig så jag har inga problem med att remmarna är för långa på ergon :rofl: Men vet att en del andra har det..


Sy en MT med breda utbredbara "axelband" också, de är lätta att sy och jättesköna att bära i! (Lenda-tyget på IKEA är jätteskönt, det lär nog bli perfekt till en sån MT). Jag har just gjort en sjal i det tyget som är superskön!
 
Sv: sjal, sele, förvirrad

Ja alltså med så bylsiga kläder som jag hade idag när vi var ute och gick så hade kanske den enklare modellen av Beco gått fast exelremmarna på Ergon hade nog varit för långa ändå.
Men jag är så himla glad ändå i den vi köpte.

Finns MT i många modeller? sitter och letar efter lite mönster att skicka till mamma :D Har så mycket annat som ska sys :angel:
 
Sv: sjal, sele, förvirrad

Du kan ju välja storleken på själva "sittdelen" på MT, i övrigt är det längden på axelbanden/midjebandet, och om du vill ha utbredbara eller "smala" axelband.

http://www.baranara.se/ På förstasidan finns länk till MT :)
Jag vill ha "Knyttet och K"-MT om jag bär på mage, och "vanlig" om jag bär på rygg. Och jättelånga axelband ;)
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har en notoriskt människohoppande 15-månaders labrador - och jag känner en viss hopplöshet kring det. Är hon runt andra människor än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 749
Senast: skiesabove
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På kvällens första lektion stod jag uppskriven på Arnica. Arnica är ett mörkbrunt sto med mycket ögonvita, lite långsmal, stel och...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 962
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
45 766
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp