Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är UNDERBARASå vackra de är och trevliga barnfilmer.
Om man kan tala om foto i animation så tycker jag att fotot är underbart.
Nja jag orkar inte något svårare just nu. Men de är underbaraDe är UNDERBARA
Men jag tycker det är lite fel att kalla dem barnfilmer...
Menar mest att de är filmer som passar vuxna ocksåNja jag orkar inte något svårare just nu. Men de är underbara
Klart de gör!Menar mest att de är filmer som passar vuxna också![]()
Ja dom är så fina! Har dom kommit på Netflix nu?
Det finns sju stycken på Netflix. Totoro, Kiki, Laputa, Porco Rosso och tre till som jag inte kan komma på i huvudet nu. Tyvärr inte Levande slottet, som är min favorit ❤
Vad jag förstod skulle den komma senare, har för mig att det är det sista av släppen.![]()
Hur var det, skulle Grave of the fireflies också släppas? Väldigt vacker film men uj så sorglig, inget jag skulle se med barnen.
Åh, jag vill se den men vet inte om jag klarar detHur var det, skulle Grave of the fireflies också släppas? Väldigt vacker film men uj så sorglig, inget jag skulle se med barnen.
Nej den har jag valt bort också, för mig, jag skulle inte klara se den.Hur var det, skulle Grave of the fireflies också släppas? Väldigt vacker film men uj så sorglig, inget jag skulle se med barnen.
Jupp hela bunteneller alla ska kommaJa dom är så fina! Har dom kommit på Netflix nu?
Finns mycket inspiration från Sverige i den filmenI Kiki så har järnvägen svenska Järnvägssignaler!