Sitter och bevakar antagning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet att jag inte kommer få veta om jag har kommit in på utbildningen eller inte förens på eftermiddagen på tisdag, men jag kan ändå inte hjälpa det! Jag öppnar sidan med jämna mellanrum och kikar.

Jag är sjukt nöjd över att jag lyckades bli behörig till basterminen så snabbt! En kurs gjorde jag på 3 dagar!! Helt otroligt! Jag är så jäkla nöjd med mig själv så ni anar inte. Och jag blev så nöjd när texten ändrades från "Saknar behörighet" till "Behörig" i min ansökan. Den känslan var helt obeskrivligt bra!

Nu hänger allt på om jag kommer in eller inte!

Jag läser miljö- och hälsoskydd och kan välja djurskydd nästa vår, vi får se hur det blir :D
Spännande! Vart läser du?

På den linjen jag har tänkt så läser man massor djurskydd. Jag hittade en PDF med ungefär vad man läser, och allt känns intressant faktiskt, även om vissa saker känns mindre intressant såklart. Antrozoologi är ett ämne som jag är extremt nyfiken på!

https://student.slu.se/globalassets...och-djurskydd/ramschema_vk005_eod_1819_ny.pdf

Umeå 😊 vi löser bara 15p djurskydd, den där såg sjukt rolig ut!
Ja jag tycker det med!

Enda negativa är att man måste välja mellan djurskydd och etologi och Antrozoologi i 3an. Men jag funderar på hur jobbigt det kan vara att plugga 200% en kort period :angel::angel: Det är ju inte under så långt tid tänker jag.

Ja jag tycker det med!

Enda negativa är att man måste välja mellan djurskydd och etologi och Antrozoologi i 3an. Men jag funderar på hur jobbigt det kan vara att plugga 200% en kort period :angel::angel: Det är ju inte under så långt tid tänker jag.
Eller så läser du ett extra år? Jag skulle personligen inte orka 200% :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 716
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 226
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
692
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama