Sitter i huvudet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag vågade jag mig upp på Tinkern. Fast jag trodde att ryggen skulle gå av. Andas mamma, glöm inte att andas, sa dottern pedagogiskt när reptil hjärnan satte in. Gjorde ont i ryggen att hoppa upp. Ny hjälm och samma säkerhetsväst. Dottern ledde Tinkern upp och ned för gårdsplanen med mig klamrande halvt liggande på halsen. Andas, tänkte jag och försökte slappna av. Hoppade av sedan. Tinkern tittade storögt, menande. Inte mer? Nej, jag vill inte att ryggen ska gå sönder, så nu är jag nöjd. Jag satte mig på en häst. Nu tar det minst en vecka till. Det gjorde alldeles för ont. Men så är det bara en vecka sedan som dottern sa. När jag bröt lårbenet tog det tre månader. Så kloka ibland.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 259
Senast: Jahaja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 524
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 130
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama