Sista veckan innan flytt (bildbomb)

Gnist

Trådstartare
Nu har de flyttat till sina nya hem, de små röda och jag har äntligen lyckats få in lite bilder på min "lånedator" så här kommer de..

Bild-071213015_2.jpg

Bild-071213016_2.jpg

Bild-071213027_2.jpg

Bild-071213031_2.jpg

Bild-071213032_2.jpg

Sv: Sista veckan innan flytt (bildbomb)

Tredje bilden i andra inlägget vara bra så :love: lekfarbror verkar trivas mitt i högen :D

Det var väl en tikvalpsköpare som ångrat sig va :angel::angel::angel:

Vilken härlig lekfarbror de har i terriern! Och vilken skön stil han har... :D

Grymt söta smårävar.

Tredje bilden i andra inlägget vara bra så :love: lekfarbror verkar trivas mitt i högen :D

Det var väl en tikvalpsköpare som ångrat sig va :angel::angel::angel:

Nu är det konstaterat: Du är helt galen :D

Vilken härlig lekfarbror de har i terriern! Och vilken skön stil han har... :D

Grymt söta smårävar.

Jo han är den bästa valpvakten som finns. Han älskar valpar och tolererar otroligt mycket från dem och leker på deras nivå dagarna i ända :love:

Är det ingen som hämtar den tredje från slutet i sista inlägget kan jag offra mig.

Det här var inte snällt alls...

GE MIG EN SÅN DÄR LITEN TUSS :love::love::love:

Herregud så söta....

Jag som bestämt hävdade igår att det är skönt med en vuxen hund och att jag inte saknar valpperioden just nu.....och i ett nafs så har du gjort mig helt vaplsjuk...toksöta små knyten du har

Ojojoj så söta!! :):love: Denna tråden var farlig att öppna. ;):D Hoppas de kommer trivas i sina nya hem! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 648
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 171
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag har insett att varulvens dagar är räknade även om jag inte vet när räkenskapens dag är inne. Jag har hoppats på att kunna ta med...
Svar
19
· Visningar
2 063
Senast: Milene
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 267
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023