Sista licensloppet!

enjoyable

Trådstartare
Idag ska jag köra mitt sista licenslopp :banana: Skrev upp licensprovet förra veckan och vet nu att jag kommer att klara hela licenskursen!

Jag som inte kunde volta innan, hade inte ens suttit i en sulky :o
Men fasen så kul dessa 14 loppen har varit hitills, men har än inte fått vunnit, men däremot var jag tvåa och var nära, så nära att ta ledare åxå :)

Tycker Maija Lähdekorpi har lyx, hon får ju köra hennes pappas hästar så hon vinner ju var och vartannat!

Aja, längtar tills ikväll, för nu banne mig ska jag köra så de ryker :devil:

Yay, är bara så glad! :bump:

Sv: Sista licensloppet!

Grattis! Lycka till i fortsättningen, nu när du snart får köra på riktigt!
Provloppsegrar ger inga pengar, så när det är allvar vinner du. :)

Avundssjuka är en dygd :(
Skit i Maija :D Hon får inte ha sin pappas hästar mindre för det :cool:
Du vinner när det är pengar i loppen :bump::bump:

Svar till båda:

Jag blev trea idag :bump: Körde skolhästen Buttercup och hon skötte sig jättebra :laugh: Hade spår tre, lyckades få rygg ledaren. Däremot drog ledaren iväg i ett ursinnigt tempo så jag fick "ledningen" kan man säga. Körde la 1.22-tempo hela vägen och på upploppet fick vi stryk av en som kom på open strecht som liftat med rygg :devil:

Fast alla klagade att jag satte i nödbromsen :( Ja mena, om dom nu var så missnöjda med tempot, varför gjorde dom ingenting? Sen när jag ökade sista bortre så var de typ ingen förutom hon i rygg som kunde hänga med så om jag hade hängt med ledaren hela vägen hade nog ingen haft en pigg häst i mål. Dessutom körde jag de som passade min häst...
Kursledaren sa ingenting, han såg bara förvånad ut när i princip alla började klaga...

Och en grej till.. jag var före Maija i mål :angel: (och jag var först av alla mina klasskamrater och de tål dom inte)

Men nöjd är jag definitivt! :bump:

Hehehe alltid kul att köra hade min roligaste tid i travet när jag kördeför min licens:love: tänk om man fick göra om det igen:grin:. Grattis till din licens vi syns i defileringen ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka