C

Cronis

Är det bara här?
Eller har ni andra X2000?

Tar tusen år innan det laddas...(har varit så hela kvällen, sedan kl 1900 då jag loggades in).

Sv: Sirap

Jag har varit inne ett tag, och då har det varit X2000, men sen blev det ett uppehåll för att laga mat och äta och när jag kom tillbaka så var det sirap (och är fortfarande). :(

Men GAH! Nu är ju hela alltet sirap. Det hinner ju bli kola och knäck innan man ens kommer fram dit man ska!

computer_crash.gif

Jag har inte direkt märkt av att Buke skulle vara segt varken nu eller tidigare. Möjligen att det gick trögt att öppna en tråd någon gång, men inte så att jag hann bli irriterad över det. ;)

Jag kan hålla med dig, i perioder under gårdagskvällen var det segt bitvis. Så segt vid ett par tillfällen att sidan inte kunde nås, men det löste sig när jag släckte ner webbläsaren och startade om på nytt. Vissa trådar som jag öppnade svarade med endast en vit ruta trots att det påstods vara klar, men det verkade handla om korta perioder och var inte konstant. Möjligen kan det ha varit många i farten vid dessa tillfällen, och därför blev det segare.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
583
Senast: Snubbelfot
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar