Simon är död

MissFideli

Trådstartare
Han dog i torsdags, bara helt utan förvarning. Hostade upp en hårboll, några timmar senare var han död.
Veterinären gjorde bara en ytlig undersökning och kunde inte hitta nått så, men tyvärr obducerades han inte så dom vet inte vad det var.

Usch vad jobbigt. Och stackars hans ägare
rose.gif

S*Lisuanto's Absolute Abstraction "Simon", 031204-090806
20609737.jpg

22755853.jpg

Edit: Simon var Abbies kullbror från min första och enda kull. Den 3:e, en syster, har jag tyvärr tappat bort och vet inte var hon är. Om hon ens lever.

Senast ändrad:
Sv: Simon är död

Nej vad hemskt. :( Han var som var så fin, med sin lilla mustasch och allt. :love:
Undrar vad som hände?

Just att det tydligen hände väldigt snabbt gör mig orolig för mina. Jag har hört om katter som fått hjärtstillestånd utan anledning (konstaterat via obduktion), varav minst 1 var dräktig. Så visst kan det vara det. Hoppas det gick fort för hans del och att det inte var nått ärftligt fel på honom för mina tjejers skull.

Det borde vara förbud mot att förlora sina djur och kära på det viset.

Ena stunden är man lycklig, minuten efter så har hela livet vänts upp och ned.

Så satans hemskt och så mycket svårare att bearbeta, har själv varit med om såna händelser(många, tex min pappa, som bara blev 34 år). Det är mycket "bättre" när döden föregås av nån sorts förvarning.

:cry:Näääe..stackar henne. Hoppas hon inte saknar honom allt för mycket.
Det är så fuktansvärt tråkigt när sånt här händer.

Liknande trådar

J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama