Simco sadel

S

Sellan

är det nåntng att satsa på, vet dock ej modell?

såg en annons nära mig, ca 5000kr....

Sv: Simco sadel

Är det en av de bättre modellerna så är det absolut en bra sadel.
Har du möjlighet att ta reda på vilken modell det är så kan jag säga bättre om den är bra...
Har själv en Simco Red Eagle som jag tycker mycket bra om...men eftersom den har blivit för trång för hästen så måste jag tyvärr sälja den..:cry:
Men som sagt Simco brukar vara bra och prisvärda sadlar om man inte köper de allra billigaste...:D

/Carina

Hej!

Jag äger oxå en simco...en "Rio Grande"...tycker jättebra om den! Det finns dyrare sadlar som är bättre men detta är en bra "ekonomisadel"!

/Frida

Jag har en simco sadel, precis inköpt! Gillar den jättemycket, det är den som finns i B**jes, nypris runt 9000:_ Så jag kan rekomendera att iaf prova den!:)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 058
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V