P
prallan
Vad är det för auktion? Mvh Prallan, vars man ska på "storauktion"Kommer inte iväg till SIHS i år...
Ska "jobba" på våran Storauktion i Uppsala på lördagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för auktion? Mvh Prallan, vars man ska på "storauktion"Kommer inte iväg till SIHS i år...
Ska "jobba" på våran Storauktion i Uppsala på lördagen
Akvarie och fiskVad är det för auktion? Mvh Prallan, vars man ska på "storauktion"
Då ses ni därAkvarie och fisk
Jobbar i fiket hela dan dåDå ses ni där
Vad kul!Jag och sonen åker in på matinén i morgon och jag funderar på hur vi ska ta oss in.
Min tränare sa att hon förra året åkt buss från Danderyd som stannade precis utanför arenan. Har försökt hitta info om det men vet inte vart jag ska leta. Någon som kan hjälpa mig?
Vore ju väldigt smidigt att slippa gå längre sträckor med en fem-åring.
Ja fast den extrainsatta (?)arenabussen kommer ju inte upp där? Jag har självklart kollat reseplaneraren.Vad kul!
Kolla sl.se för resväg/tid, danderyds sjukhus - friends arena Superenkelt
Förra året kom vi strax innan matinén började. Åkte i god tid men det var väldigt mycket köer in till arenastaden och få parkeringsplatser i p-garaget. Men allra högst upp/längst bort fanns några kvar. Så omöjligt är det inte men ta till med tid.Är det jättesvårt med parkering? Nån som har koll?
Vi har inga andra alternativ än att ta bilen, och kommer dit framåt eftermiddagen. Finns det parkering då eller är det helt kört?
Jaha, jag fatta inte att det skulle vara en "extrainsatt arenabuss". Låter märkligt eftersom då borde de ha en sån buss varje gång det är nåt på Friends?Ja fast den extrainsatta (?)arenabussen kommer ju inte upp där? Jag har självklart kollat reseplaneraren.
Det gör ju inte det utan man får gå en bra bit verkar det som. Vid större evenemang sätter man (men vem?)in direktbussar.Jaha, jag fatta inte att det skulle vara en "extrainsatt arenabuss". Låter märkligt eftersom då borde de ha en sån buss varje gång det är nåt på Friends?
Däremot gissar jag att det finns ett vanligt busstopp utanför entrén, annars vore de väl konstigt?
Jaha, jag fatta inte att det skulle vara en "extrainsatt arenabuss". Låter märkligt eftersom då borde de ha en sån buss varje gång det är nåt på Friends?
Däremot gissar jag att det finns ett vanligt busstopp utanför entrén, annars vore de väl konstigt?
Ja jag ändrade min sökning nyss och efter två bussbyten så hamnar man 66m från arenan. Det känns överkomligt.Har du sökt på Mall of Scandiavia istället? Där verkar det stanna en buss och det är ju skönare och varmare gå genom själva MoS
Har de inte det då?Jaha, jag fatta inte att det skulle vara en "extrainsatt arenabuss". Låter märkligt eftersom då borde de ha en sån buss varje gång det är nåt på Friends?
Varifrån kommer hästarna i Stjärnornas hoppning? Eller alltså, hur kommer de med där?
Såg att hästen Lina Hedlund red bara har gjort nån lokal start 2017 och sen tävlat lite högre för några år sedan. Men det verkar ju inte vara superrutinerade hästar alltid, eller iallafall inte "färsk" rutin. Lite nyfiken på hur de hittas och väljs ut
Det är tränarna som har i uppgift att hitta hästarna. Dvs. Lena Bredberg som varit ansvarig över tävlingen sedan start hittar många av hästarna via kontakter. Hon driver Stora Wäsby Fältrittklubb (där många av hästarna står/har stått) som är en av stockholms största privatklubbar så det finns många trådar där Något år har det haft en "audition" för utomstående.
Aha, tack för svar!
De hästarna imponerar nog nästan mest på mig, att gå in i den miljön och tävla kan ju inte vara nåt de är vana vid och ändå sköter de det så bra!