Sidenlakan

Nån som vet var man köper såna till en rimlig peng?

Vad är rimlig peng? Jag beställde ett sidenörngott till min man i julas för 90 kr. Kollade hemsidan och deras påslakanset kostar från ca 1300 kr (underlakan från 500 kr). Jag tyckte att örngottet var billigt men jag skulle aldrig lägga så mycket pengar på ett påslakanset. Dock vet jag inte vad de brukar kosta?

Vad är rimlig peng? Jag beställde ett sidenörngott till min man i julas för 90 kr. Kollade hemsidan och deras påslakanset kostar från ca 1300 kr (underlakan från 500 kr). Jag tyckte att örngottet var billigt men jag skulle aldrig lägga så mycket pengar på ett påslakanset. Dock vet jag inte vad de brukar kosta?

Jag har snokat runt lite och hittat såna för runt 2 tusen och det är inte en rimlig peng, 1300 låter hyffsat okej. Skulle gärna betala runt 1000 lappen eller mindre

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 243
Senast: NilHe
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
301
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar