Sibirien Husky!

Kicki_83

Trådstartare
va tycker ni om rasen? Även alaskan å malamuttar kan kommenteras...jag har växt upp med sånna ifs blandraser men ändå...han vi har nu e sibbe/alaskan...Och har varit en hård hund men nu på gamla dagar (16 år) börjat lugna ner sig...men jag tycker nästan att det inte finns underbarare hundar...följer med på långpromenader å drar en på skidor....Jag ska skaffa fler Sibbar el liknande sen när våran vovve inte orkar mer( vilket ja hoppas han orkar fler år till).

Sv: Sibirien Husky!

Jag har en blandrastik, som har sibbe i sej.. Och det märks. Jag har ingen experiance what so ever av den rasen. Men har bara hört knasiga saker. Men när jag läst lite grann så måste jag ju säga... .. Dem finaste raserna är Schäfer och Siberian husky. No doubt :) Shiit vad jag älskar henne. Med rätt ledarskap blir sibbe en hund som aldrig lämnar din sida, lätt att lära och villig att arbeta.

Inom sin hoppas jag kunna ha råd att köpa en renrasig då killen också är förälskad i den rasen. :) Så jag förstår dej :)

Liknande trådar

Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 375
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Jag jobbar i en djuraffär, vilket är både jätteroligt, för jag får ju jobba med min hobby och träffa på människor med samma intresse som...
2
Svar
26
· Visningar
6 094
Senast: Lavender
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 663
Senast: ISABEL
·
0
Hundhälsa Jag och min kille tar hand om en rottweiler och en chihuahua åt min moster för hon jobbar så mycket. Vi tar alltså hand om dom ca 5...
Svar
18
· Visningar
4 736
Senast: 0000
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka