shppinglista High Chaparall.

attempt

Trådstartare
Ni som ska till Chappis i år den 28 juni - 1 juli, vad har ni för planer att shoppa ibland alla de saker som man kan stå och känna, lukta, prova osv i evigheter. :love:

Min lista ser ut såhär (sen så kommer jag säkert att köpa en massa onödiga saker också.. man kan ju inte hålla fingrarna i styr ;))

* Snaffle bett
* Prof. Choice Elite benskydd
* Showfilt
* Blåa Wrangler Jeans

Mer kommer jag inte på just nu.

Fyll på med era listor :rofl:

Sv: shppinglista High Chaparall.

Detta är vad jag kan komma på just nu :

* Nån blå skjorta/blus att tävla i
* Padd
* En helsvart slinky
* Kedjegrimskaft i läder
* Svanspåse, helst i nå helfräcka färger :love:

Det blir väl säkert massa annat smått onödiga saker..:D

Sen vill jag ju också jättegärna ha ett par fina showchaps, nya boots och ett fint nytt träns ... :love:
Men det är nog saker som jag inte e så säker på att jag har råd med :p

har inte riktigt koll på vad som händer där i sommar... men är det något speciellt just dom datumen?:confused:

Åh, tack för att du påminde mig, En mörkgrön skjorta ska jag försöka att hitta också ;)

Och jag ska åka och shoppa idag snart ieftermiddag.Westernbiten i kinna.
Ska shoppa om jag hittar;
boots (gamla är hur slitna som helst)
Bildup pad i nån snygg färg.
skorta/blus i matchande färg.
Sporrar.
Huvudlag med lädertyglar.
Nytt bett.
Vet inte om jag ska köpa skydd el ha linder.Machande färg.
Vill hitta en schysst sadel men vi får se blir nog en annan dag. Helst beg.
Ja vad behöver jag mer jag har en hatt men den sitter inte kvar i farten. Men jag tycker inte om att rida utan hjälm.(har barn att ta hand om) Jag gillar ju grönt. Har en blyertsgrå skäck.

Wrangler stretchjeans en modell som dom har inne i westernstaden men som jag inte tänkt rida i.
Försöka få tag på cinch jeans LOOSE fit bästa jag har o rida i som inte har stretch :bow:.... men vill ha längre ben på byxan köpta i USA.

Finns det någon hemsida där man kan se vilka som ställer ut?

Finns det någon hemsida där man kan se vilka som ställer ut?

Det skulle jag oxå vilja veta... Usch, jag jobbar den helgen och kan inte komma som jag skulle vilja men får åka söndagen och va nöjd med det :((

Fick lära mig en ny grej när jag var nere och handla grejer skulle ju köpa en cutback build up pad MEN dom i butiken förklara för mig (Vi la den på bocken som ser ut som en hästrygg) att om man lägger den direkt på hästryggen och sadel ovanpå så kan den trycka och skada bara för att den har en slits så det är bättre man lägger en vanlig buildup och SEN en build up cutback om man har en häst med mkt mkt manke och lite svängd rygg. Så jag köpte ingen cutback Build up pad för de kunde varenda kotte se och hålla med om.
Kanske nått att tänka på.:confused::bow:

har inte riktigt koll på vad som händer där i sommar... men är det något speciellt just dom datumen?:confused:

:crazy:Stor tävling RHC. STOR marknad med många utställare . Gå in på rha s hemsida.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka