shortshaps i alla moment?? ja eller nej!

Argona

Trådstartare
Får man rida alla moment i fältävlan Häst deb. lokal med shortchaps och skor i matchande färg eller hur är det??
Tacksam för snabbt svar då jag startar i MORGON?:confused:

Sv: shortshaps i alla moment?? ja eller nej!

Tror eller vet??:crazy:
Ska försöka leta efter TR men är inte säker på att jag kan få tag i det i kväll!!

men är det inte shortshaps och jodphurs(stavning?) i lika färg och material i alla diciplinerna..? i terrängen får man väl iaf det?? så har jag fattat det iaf..

Jag hade det i alla moment när jag tävlade i helgen och det var ingen som sa något, det var regional tävling.
Men mina är svarta och väldigt stövelliknande (Dyons hårda shaps)

"Vid lokal och regional tävling får ridstövlar bytas mot shortchaps som liknar ridstövlar (utan fransar). Shortshaps skall användas med jodpurskängor av samma material och färg"

Gäller alla tre moment.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på...
2
Svar
22
· Visningar
3 616
Senast: mackan
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Ekonomi & Juridik En av de bästa ridvägarna här består av totalt 8 km skogsbilväg i "kuperat kalhygge" i princip. Sådan där urgammal väg med gräs i...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
16 125
Senast: spinxx
·
Gnägg Hej! Tyvärr så är det så att älskade hästen måste fortsätta vidare till ett annat hem pga att vi kommer att flytta hem från Dubai till...
Svar
8
· Visningar
2 364
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka