Shoppning resa =)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 628
H

Havregryn

Okey nu sitter jag och sambon och pratar lite smått och vi har nu bestämt oss =) Vi åker på shoppning resa =P

Eftersom vi har bokat blijetter till globen så blir det att shoppa där, sedan helgen efter det åker vi till flyinge och tittar på hoppningen där, (sambon kommer från skåne)...

Så då bestämde vi oss för att hälsa på min hästs uppfödare och oj, det visade dig att hon bor i ullared och vad finns där.. jo G-kås.. *hoppar och stutsar* ...

Jag är i en dröm värld =P

Nu ska vi boka blijetter ner redan nu så det verkligen blir av =)

Visselogen en tid tills det blir av men ändå.. *åhh*, fast å andra sidan tid att spara pengar... *dregel*

Sv: Shoppning resa =)

åh vad roligt!
själv flyttar jag ju om 2 veckor och kommer att bo ca 20 min från Ullared :banana:

*avun*

ne ho.. men behöver "bara" vänta ett år så ska vi flytta ner mot landet. Då kan jag skratta mig gått i att slippa beställa via postorder varje gång... fast dte kan bli farligt också, (shopping beroende) ... men men.. kul i alla fall, får lära mig tygla mig.. mer huuuuuuuur??

och på vägen till ullared komemr du spana in min hästhage varenda gång :p '
vilket iofs de flesta gör som som svänger av motorvägen vid varberg värnamo också gör :D

Liknande trådar

Äldre Jag försöker skaffa mig framtidsdrömmar/planer, eftersom jag helt enkelt behöver något att kämpa för etc. :p Något jag kom på som jag...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Jfrelin
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 664
Senast: Mirre
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 614
Senast: moonstruck
·
C
Western Nu har jag bestämt mej jag ska bli westernryttare! Har ridit mest travare och andra ponnyer i skogen hela livet men för för två år...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: CindyLou
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka