Shoppingtråd!

Habina

Trådstartare
Öh, inte hade vi nån sån va?

Inbiten distansrittsryttare så har jag bomlös sadel, sviktande stigbyglar med korg, plastträns och cykelbyxliknande ridbyxor.

Nu måste jag ju tänka om! Har införskaffat hoppsadel, coola stigbyglar och CO terränghjälm. Vad behöver jag mer köpa på GHS för att räknas som ft-ryttare? :bump:

Törs man köpa terrängskydd till en fiskbulle? :crazy:

Hon har ponny på sina senskydd och small på terrängskydden från Hööks (fö både svarta och röda sådana :o).

Jag shoppade nya terrängboots i Flyinge under Bruksprovet :D (Inte för att jag har någon häst att rida FT på än på ett tag meeen :cautious:)

DSC_0139_zpsmfssmm4i.jpg

Jag hittar bara handskar att shoppa. :cry: Vill köpa en kep-hjälm men de var mycket dyrare än sist. *snål*

Nu har jag varit på Eurohorse idag. EN MONTER som skulle kunna kallas FTvänlig. ( Racesafe och överdrag till Fthjälmar) Jag vill klämma på terrängskydd, bra tyglar och prova hjälmar. Var kan jag göra det? Jag är alldeles för snål för att beställa random på någon engelsk internetsida. Tips mottages tacksamt.

Nu har jag varit på Eurohorse idag. EN MONTER som skulle kunna kallas FTvänlig. ( Racesafe och överdrag till Fthjälmar) Jag vill klämma på terrängskydd, bra tyglar och prova hjälmar. Var kan jag göra det? Jag är alldeles för snål för att beställa random på någon engelsk internetsida. Tips mottages tacksamt.

Var hittade du den? Jag behöver en karta... :rofl:

Jag behöver verkligen en karta... Nu hittar jag inte montern med handskar. :arghh: Hann inte köpa igår då mässan stängde.

Kluven om jag ska köpa ett par fodrade också... 1200 kr på handskar. :rofl:

Det blev tre par handskar idag. :banana:

Ska fundera vidare på om jag behöver ett par fodrade också. Sedan ska jag köpa två schabrak har jag bestämt mig för, så @Marvin blir glad. ;) Ett rött till Ariel och ett turkost till Ricky. Söta gråa ponnyn får hårvårdsprodukter. :love:

Liknande trådar

Dressyr I dressyr-TR står det såhär under mom. 211 Hästens utrustning angående sadel: "Dressyrsadel (se bild), hoppsadel och...
Svar
11
· Visningar
1 811
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Jag har idag provat en bomlös sadel. Jag har länge varit nyfiken på bomlöst och tyckt det skulle vara PERFEKT till valacken som är ett...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 803
Senast: Lord Owen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info