Shires täcken!

Har ett exakt likadant som på bilden fast grått! Använder det dock bara när det e som kallast här nere i Skåneland annars blir min häst jättevarm då det är mycket foder i.(har ju inte ens varit 10 minusgrader i vinter här)
Jag tycker det e jättebra, dock får han skav på bogen av det och det har han aldrig fått av tidigare täcken.
Jag älskar när täckena har "snabbknäppning" där framme, det borde de ha på alla täcke nuförtiden tycker jag.

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Oknytt
·
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
955
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023