Shettistrav

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nienna top
  • Startdatum Startdatum
N

Nienna top

Är det någon här som vet vilka licenser, pappér, utbildningar osv för att få starta i shettistrav?
Är dt någon som vet någon bra hemsida där jag hitta information om ponnytrav?

Tack :)

Sv: Shettistrav

För ponnyn krävs att den är tävlingsregistrerad i SPTF - för det krävs att den har 3 leds känd härstamning och är chipmärkt - att den har ett giltigt mätintyg och är listad hos en licensierad ponnytravtränare (med kusklicens eller enbart tränarlicens)

För kusken krävs kusklicens, som du får via din närmaste ponnytravklubb - finns på alla travbanor, du kan hitta dem på hemsidan som länkades till i inlägget ovan.

Lycka till! :D

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 987
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 418
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar