J
john doe
jaha, nu har shettisen börjat klia sig, det var ca en vecka sedan. en del menar att hästars eksem orsakas av insekter och att dessa finns i gräset. alltså tar man bort en eksemhäst från gräset och symptomen mildras kan man tro att det är proteinet i gräset som är boven när det i själva verket är insekterna i gräset som orsakar symptomen.
Hur fungerar denna teori när min shettis började klia sig i slutet av februari? vi finns utanför halmstad i halland och klimatet är vått, grått och regnigt.
Förra året började han att klia sig i mars när det låg 15cm snö på backen, INSEKTER???....NU???
soleksem borde det inte kunna vara, det lilla ljus jag sett är väl som mest från ficklampor..
Hur fungerar denna teori när min shettis började klia sig i slutet av februari? vi finns utanför halmstad i halland och klimatet är vått, grått och regnigt.
Förra året började han att klia sig i mars när det låg 15cm snö på backen, INSEKTER???....NU???
soleksem borde det inte kunna vara, det lilla ljus jag sett är väl som mest från ficklampor..