Shampoo till svarta hästar

Sv: Shampoo till svarta hästar

Som peetraa säger, skimmelschampoo i manen. Och är han gulaktig; färgförstärkande schampoo. Är han lite mer vanligt fuxfärgad; schampoo för fuxar på kroppen :)

Linement shampo är allt jag har att säga ;) om du vill ha en mycket blänkade häst

Ja min arab bleks otroligt mycket på sommaren och jag vill såklart att han även ska behålla sin svarta färg även då. Jag har hittat ett shampoo som heter Quic Black och det finns att beställa hem ifrån USA så jag har mailat dom och väntar nu på svar på shipping kostnader.

Quick Black
Intensifites black and reduces reds in black coats. Quic Black is at its best on dark coats.

Linement shampo är allt jag har att säga ;) om du vill ha en mycket blänkade häst

Fast linimentschampo har ju INGEN färgförstärkande effekt.
Det använder man ju enbart för linimenteffekten. :idea:

I den här tråden diskuteras schampo som förstärker hästens färgnyans.

Liknande trådar

Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej! Jag undrar vad som händer när hästen sväljer för mycket luft? Min häst gör inte det men en kompis häst gör de så därför frågar jag!
2
Svar
22
· Visningar
1 124
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: tara
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?