Shakespeare Tinker/ Irish cob hingst (ej Shakespeare van de Tukker)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mosaic
  • Startdatum Startdatum
M

Mosaic

Någon som vet vem det är? Ska enligt uppgift vara i Sverige
Nu har vi tillfälligt blivit med Tinker/irish cob och hon ska ha en bra härstamning (lätt att säga till oss som inte vet något om det :D) men väntar på passet fortfarande. Har inte hittat någon annan än den holländska hingsten men pappan till detta sto ska vara svart/vit.

Sv: Shakespeare Tinker/ Irish cob hingst (ej Shakespeare van de Tukker)

Vart? Varit in på båda rasförbundens hemsidor men bara hittat Shakespeare van de Tukker. Väntar på mail för reg på deras forumet

Sv: Shakespeare Tinker/ Irish cob hingst (ej Shakespeare van de Tukker)

Gå in på avel sen så följer du länken röntgade hingstar så hittar du honom under ej godkända hingstar men röntgade;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 992
Senast: Korven
·
Avel Hej! Funderar på att betäcka mitt sto till våren. Hon står som okänd härstamning i passet, och detsamma gäller den tilltänkta hingsten...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 192
Senast: athena
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka