JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
När det arrangeras internationell fälttävlan hos Gärds Ryttarförening till helgen syns flera toppryttare i startfältet. Tre av fyra...
Hästnyheter
För tre månader sedan fick Sverige VM i voltige 2020. Nu har FEI, det internationella ridsportförbundet, även placerat junior-EM samma...
Hästnyheter
Den 19-22 oktober är det dags för årets upplaga av unghäst-VM i fälttävlan och nu är de svenska ekipagen nominerade. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Nästa helg rids unghäst-VM i fälttävlan i Le Lion d'Angers, Frankrike. Här är listan över de svenska ryttare och hästar som är uttagna...
Roliga saker som barn säger
Småbarn Pappan: "Så, då går jag ut från toaletten så länge så kan du ropa om det är något"
- 10 sekunder senare -
Treåringen: "DET ÄR NÅGOT!"
Human
Alldeles nyss
Svar: 830
Visningar: 129 594
Barn
Hiss eller diss - del 6
Samhälle Diss
Blev sugen att prova efter din recension. Jag älskar körsbärssmak. Men uj, vad besviken jag blev. Jag tyckte bara den smakade...
Saigon
3 minuter sedan
Svar: 969
Visningar: 60 320
Allmänt
Mellanpudel
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
AnneB
Idag kl 17:58
Svar: 47
Visningar: 2 147
Hund
Bråkande hundar
Övr. Hund Så som jag tänker så måste de hundar jag har hålla sams, både för min och deras skull. Det räcker inte ens att de tolererar varandra, de...
AnneB
Idag kl 17:46
Svar: 18
Visningar: 490
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
Idag kl 16:08
Svar: 1 104
Visningar: 222 393
Djur
Bildtråd
Gnägg Inte illa! Grattis till 3e placering, bra debut! 🤩🥳.
Fjordfrälst
33 minuter sedan
Ridbyxor större storlekar
Utrustning Ridersport.se har ridbyxor i större storlekar och har dom inte hemma så tar dom hem åt dig. Bästa är att ringa dom :)
Spyro192
Idag kl 18:45
Linjeavel?
Avel Det ska inte vara nån fara, det finns uppfödare som linjeavlar mer än så.
Exempel: https://sporthorse-data.com/pedigree/irco-balou-gii-0
Rosett
Idag kl 17:45
Svar: 1
Visningar: 260
Avel