Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försökte få med maken på sex efter 2 dagar men han tyckte jag blödde för mycke (J*vla kräsen ) Efter 10 dagar orkade han inte med mitt tjat längre
Blir man mindre tajt också när man fött barn?
Ja sa har ar det for manga som du ser!
Minskad sexlust har dock ofta med amning och andra hormoner att gora och det gar for det mesta over igen. Ont kan det gora for manga men det gar ocksa over igen for de flesta.
Mindre tajt kan jag bara svara for mig sjalv. Na det tror jag inte, sambon pastar att det kanns som innan i alla fall.
Om du ar skraj ska du inte lasa om alla som blir inkontinenta och for guds skull las inte om hur manga som blir avforingsinkontinenta!
Lugn och fin, det går att ha sex igen. Annars blev det ju inga syskon
Det är klart att till en början är man uttänjd. Men det fina med mjukdelarna är att de drar ihop sig igen, olika fort på olika människor såklart. Det blir bättre fortare om man är duktig med knipövningarna. När vi hade sex kort efter att tvåan fötts kändes det fladdrigt och rymligt nertill, javisst. Nu är det mycket tajtare.
Jag blev snarare mer tajt, lite väl t.o.m... Kan har berott på att jag fick en sfinkterruptur som visserligen blev jättefint ihopsydd och hade läkt helt och hållet efter 8 veckor, men jag kände av ärret ganska länge.
*kl* Jag blir uppriktigt skrämd när jag läser det här - stå över penetreringssex, minskad sexlust och ONT!!
Blir man mindre tajt också när man fött barn?
Jag klarade mig från sfinkterruptur, men sprack väldigt mycket och djupt. Det har läkt toppenbra, och enligt alla läkare som sett det (en drös ) så har det läkt fantastiskt bra och det syns tydligen knappt att jag fått barn ö h t, de gjorde ett väldigt bra jobb på sjukhuset .
Blev du sövd medan de sydde? Jag ville bli sövd, men fick inte eftersom jag ätit och druckit så nära inpå. Istället fylldes epiduralen på rejält och så fick jag en spruta lugnande som jag sov såååå gott på under hela operationen.