Aww, tutut så söta vanflickan verkar vara lite som sin mor?Nu är vi snart 2 v och börjar titta omkring lite
Men det är lite jobbigt, så mycket sova blir det.
Och en film
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aww, tutut så söta vanflickan verkar vara lite som sin mor?Nu är vi snart 2 v och börjar titta omkring lite
Men det är lite jobbigt, så mycket sova blir det.
Och en film
Aww, tutut så söta vanflickan verkar vara lite som sin mor?
Som uppfödare hade jag känt mig lite orolig om jag frågat Hur många blev det? och först fått svaret 4 och sedan 5 dagen därpå
(Fast jag antar att en förlossning kan dra ut på tiden så att det faktiskt ploppar ut en till flera timmar senare)
@MissFideli: *jag ska inte ha en till katt, jag ska inte ha en till katt, jag ska inte ha en till katt, jag ska inte ha en till katt, jag ska inte ha en till katt*
Dom blev 3 v i måndags och svarar på tilltal nu
DRX n 03 24 Hane
DRX a 03 24 Hane
DRX n 02 Hane
DRX ns 02 24 Hona
DRX n 01 Hona
Ska vi byta? En fladdermus mot en heffaklump?
En dag ska allt mina heffaklumpar få sällskap av en liten Devon . Det står på min bucket list!Hade det varit mina så vette 17 om jag inte tagit det Dina små marshmallows är ju übersöta
En dag ska allt mina heffaklumpar få sällskap av en liten Devon . Det står på min bucket list!
Sladden är ju bara för söt, vilket de alla egentligen är Men varför kom jag tänka på den där grumpy cat när jag såg de senaste bilderna?