Servettdecoupage och ljus?

replica

Trådstartare
Älskar att pyssla och har kommit på att servettdecoupage är min grej. Har kollat runt lite på nätet och sett att man kan göra detta på ljus. Alltså; hur gör man då? Är det något särskilt lack man ska använda?:confused:
Har googlat i evigheter men hittar inte vad för sorts lack folk har använt till sina ljus.. Jag har detta från Panduro
244341_450.jpg

Går det att använda tro? Var och frågade på Panduro idag men de visste tyvärr inte heller..

Skulle vilja göra något personliga ljus och ge bort i julklapp; både billigt och roligt att göra:p

Tacksam för tips iaf!:banana:
 
Sv: Servettdecoupage och ljus?

Tack för länken!:bow:

Frågan är bara om lack/limmet jag har är flamsäkert eller ej.. De på Panduro visste inte och det står ingenting på burken. Är dock vattenbaserat så det kanske räknas som flamsäkert då?:p
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 399
Senast: Ajda
·
Anläggning Jag står i ett stall där vi har en mycket gammal ridbana. Nu har vi börjat fundera på om det går att fixa till ridbanan. Jag har läst...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: warg
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 361
Senast: Imna
·
Äldre Dels pga en tråd här, men också för att jag nyligen blev uppringd av en försäljare som ville sälja en tjänst mot ID-kapning som jag...
Svar
0
· Visningar
295
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp