Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast försäljningen måste väl ha minskat med 99%?Nä dom var säkert 1 öre dyrare än det skit de gör nu. Mindre vinst alltså.
tack för upplysningen, då håller jag mig till Tutti FruttiDom är helvidriga. Tugga plast.
Jag är på! Hur hittar vi det?
Men borde inte någon kunna köpa upp det gamla receptet då?
Prova inte, det är vidrigt.Nu har jag inte ätit bassets vingummi på länge, men verkligen synd om de ändrat smaken
Problemet är ju att det där gör ju att jag bara får ännu mera lust att prova, av nyfikenhet på hur äckliga de har blivitProva inte, det är vidrigt.
Gäller det alla marknader? Om man köper direktimporterad Bassett's lakritsblandning på http://www.englishshop.se/ så är det helt annan smak jämfört med från en vanlig svensk butik (eller en färja!). Tyvärr har de inte vingummin, men testa någon engelsk sajt.
Tror det är för att dom gått ihop med nått annat så det är samma smak som dom har.
Tror att smaken är samma som de varit i England så är väl bara här försäljningen minskat (upphört...)
Min syster sa nått om det och hon bodde i England i 10 år och köpte alltid vingummi här hon kom hem och nu smakar det som dom i England.
Så det är därför de här i England har Bassetts logga på Marylands vinegum. Köpte en påse i tron om att de skulle smaka som Bassettes, antar att de smaka som Marylands i Sverige nu jag lider med alla vinegums älskare där hemma
Vi säljer det på mitt jobbJag är på! Hur hittar vi det?
Det gamla receptet?Vi säljer det på mitt jobb