Enya
Trådstartare
Ibland tänker jag på en tv-serie jag saknar bland dagens skit-tv. "Hunter", någon som minns den polisserien? En lång man ofta klädd i blå kavaj och en kort kvinna med röd Corvette. Mannen, Rick Hunter, krockade sina bilar titt som tätt, medan kvinnans bil alltid var hel! De jagade brottslingar och hade många polisjakter. Sånt älskar jag! Och gjorde redan som 10 åring när jag började se den! Såg varje avsnitt!
Min pappa var likadan, polistvserier var våra favoriter. En serie till TJ Hooker, tror jag den heter, kan den heta så? Såg jag också ihop med pappa. För att inte tala om filmerna om Polisskolan. Rät tramsiga dock, första är bäst.
När jag tänker polisserier så tänker jag i stil med Hunter eller filmerna Dödligt Vapen. Inte Criminal Minds eller liknande som sänds i dag. Jag saknar polisserier där polisjakt ingår, där bilar flyger och allt sånt där kul. Jag vet, jag är inte normal nånstans
Vad saknar ni som förr gick på tv??
Min pappa var likadan, polistvserier var våra favoriter. En serie till TJ Hooker, tror jag den heter, kan den heta så? Såg jag också ihop med pappa. För att inte tala om filmerna om Polisskolan. Rät tramsiga dock, första är bäst.
När jag tänker polisserier så tänker jag i stil med Hunter eller filmerna Dödligt Vapen. Inte Criminal Minds eller liknande som sänds i dag. Jag saknar polisserier där polisjakt ingår, där bilar flyger och allt sånt där kul. Jag vet, jag är inte normal nånstans
Vad saknar ni som förr gick på tv??