Senskydd strl COB

_Runaway_

Trådstartare
Var finns det senskydd och bakstrykkappor att köpa i storlek cob? Ska vara i bra pris också. Och behöver absolut inte vara några fantastiska superskydd, utan bara "vanliga" senskydd. Typ som Hööks svarta, fast cob. Och bakstrykkappor då. Pållen har för kraftiga och långa ben för ponnyskydd, men fullsizen tar i bakom knät.

Sv: Senskydd strl COB

finns många olika skydd i storleken cob eller medium,
tex: veredus, catago, eskadron?, hampa mm.

catago är prisvärda, kostar runt 500kr för både senskydd och strykkappor.. :idea:

Sv: Senskydd strl COB

har med cob på senskydd och det är inte många märken som har det....

men olympic (finns på granngården) har jätte bra (och billiga) senskydd i cob, men dem har inga tillhörande strykkappor.

capone har läderskydd runt om (otroligt lättskötta faktiskt) i strl cob 500 kr för ett sett om fyra...

sen finns ju alltid veredius, dem har cob och massa andra dyra märken...
fast inte eskadron vad jag har sett än, blä tycker jag! vill ha bruna cob eskadron!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 038
Senast: Blyger
·
Utrustning Mina vardagsskydd börjar se lite...eh...Söndertrasade ut, för att uttrycka det milt. Därför letar jag nu efter par nya. Då de ska vara...
Svar
16
· Visningar
1 077
Senast: Nevermind
·
Utrustning En av ponnyerna jag rider har skydd från professionals choice, och jag älskar dem! Nu börjar jag känna av ett behov att ha något...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: aleksis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka